girdap

Henüz uykuya dalamadım biliyorum ama gözlerimi kapatınca çok yüksek bir uçurum görüyorum. Uçurumun diğer tarafında da bir merdiven var, beyaz basamakları, ama çok ince ve upuzun, karşı tarafa çıkış için. Merdivene tırmanman için çukurda olmalısın. Seni tek kurtaracak olan o güvensiz merdiven. Herkesi taşır mı bilmem. Merdivene yakın bir mesafede derin bir çukur var, sanki bir girdap gelip beni içine alacak. Öyle bir derde düşmüş gibiyim ki, o çukura girmek zorundayım ve bir daha çıkışım yok belki. Uzun zamandır buna benzer tuhaf rüyalar görüyorum. İçimdeki karamsarlık, karabasan gibi çöküyor üzerime. Yatağa yatınca rahatlamaya çalıştıkça kendi kendimle savaşımda sürekli yenik düşüyorum. Sabaha da verimsiz bir uyanışla başlıyorum ve sürekli yorgun, mutsuz bir hayalet gibi dolaşıyorum.

Yorum bırakın