kazı

İnsanı en çok kanatan aşk, bazen en çok motivasyon ve hayat verendir. Eski fotoğraflara baktım, sevdiğimi bir kez daha bağrıma bastım. Ne güzel günler yaşatmış bana. Uzun zamandır günlüğüme bir şey yazmıyordum. Belki uzun zamandır yalnız kalamadığım ya da şiir okuyamadığımdan.

Nilüfer bir yazı göndermişti bana Seferihisar’daki bir etkinlikten bahseden. Yazar Mario Levi’nin de yazıda dokunuşları var. Diyor ki, yazmak için kendinize mutlaka bir saat ayırın ve kendinizi doyurun. Bu doyurmak sadece yazmakla olmaz. Yalnız, sokaklarda avare avare dolaşıp, kitap okuyup veya müzik dinleyerek veya şiir okuyarak olabilirmiş. Bunlar yazının besini anladığım kadarıyla.

Bir Cevap Yazın

